Toimumisaeg: | 08.10. - 10.12.2022 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Eesmärk: | Tutvustada infotehnoloogia rakendamise võimalusi elus, õpetada rakenduste loomise ja programmeerimise põhiprintsiipe | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sihtgrupp: | 7. -9. klassi õpilased | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Eeldused: | Varasem programeerimise kogemus või infotehnoloogia valdkonna teadmised ei ole kohustuslikud | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Teemad: | Õppeaine sisuks on kõigepealt infotehnoloogia valdkondadega tutvumine, küberturbe ja andmekaitse funktsioonide uurimine. Küberturvalisus on väga oluline ja hädavajalik tänapäeval. Õppeaine põhifookuseks on algtaseme programmeerimise baastehnikad nii teoreetilises, kui ka praktilises plaanis – nende teadmiste ja oskuste omandamine on vajalik hiljem edasijõudnu tasemel programmeerimiseks. Selles osas on kasuks graafiline programmeerimiskeel Scratch, mille abil on lihtne koostada interaktiivseid mänge ja animatsioone ning tutvustada õpilastele programmeerimise põhiprintsiipe ja programmide loomise ideed. Lisaks, õppeaine raames tutvustatakse ka kasutajakogemuse ja rakenduste disaini põhimõtteid ja selle loomise tehnikaid, õpetatakse „hea“ ja „halba“ kujunduse valikut eristama ning õige kasutajaliidese valiku tähtsust. Kõike ülaltoodud teemade tundmine on praktikas infotehnoloogia valdkonnas väga oluline ja igapäevases elus kasulik. Kaheksal nädalal, iga nädal ühel päeval, toimub õppetöö mahus 4x45 minutit. Kohapeal toimub teema tutvustus, praktiline töö, koduste ülesannete kontroll, arutelu ja konsulteerimine. Iga nädala järel antakse ülesanne. Mõned näited ja ülesanded on läbi kursuse, toimub eelmiste ülesannete tulemuste kasutamine ja edasiarendamine. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Õpiväljund: | Kursuse lõpetanu: * tunneb infotehnoloogia rakendamise võimalusi erinevates valdkondades * valdab teadmisi küberturbe ja andmekaitse võimalustest * tunneb programmeerimise põhiprintsiipe * oskab koostada programme Scratch programmeerimiskeeles * oskab lugeda Python programmeerimiskeeles kirjutatud koodi * tunneb kasutajakogemuse ja -liidese põhiprintsiipe * oskab luua UX/UI prototüübi | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kommentaar: | Kursus toimub laupäeviti! | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Õppekeel: | eesti keel, vene keel | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Maht: | auditoorne õppetöö: 32 akadeemilist tundi iseseisev/muu õppetöö: 46 akadeemilist tundi | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Koolituse läbimist tõendav dokument: | Tõend | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Lektor: | Lilia Tünts | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kontakt: | Annely Verrevmägi, 5264237, annely.verrevmagi@taltech.ee | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Müügihind: | 70 EUR / osaleja | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Märkused hinna kohta: | osaleja/kursus | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Registreerumise tähtaeg: | 06.10.2022 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ajakava: |
|