Turundus

Esita avaldus

Mikrokraadikava, kandideeri juba täna!


Toimumisaeg:29.08.2022 - 14.06.2023
Eesmärk:Mikrokraadi läbimine annab süstematiseeritud ülevaate digitaalse turunduse mõistetest, olemusest, kontseptuaalsest raamistikust ja rollist turunduses, integreeritud kommunikatsioonist digitaalsetes kanalites, turundusautomaatikast ning tehnoloogia arenguga seonduvatest probleemidest digitaalses turunduses.
Kava eesmärgiks on anda süvendatud teadmised turundusuuringute teoreetilistest alustest ja uuringute kasutamisest praktikas; õpetada kasutama peamisi elamus- ja teenusedisaini tööriistu ning harjutada äriedu tagavaid etnograafilisi vaatlusi ja sotsiaalseid suhtlemisoskusi. Saada süvendatud teadmisi brändi juhtimise teoreetilistest mudelitest ja brändi juhtimisest praktikas.

Sihtgrupp:Turundusvaldkonnas töötavad inimesed, kes soovivad omandada valdkonnast sügavamaid teadmisi väiksemate moodulitena.
Eeldused:Haridusnõue bakalaureusekraad või sellele vastav kvalifikatsioon.
Teemad:MMM5390 Digitaalne turundus/6 EAP/sügisemester
MMM5420 Turundusuuringud/6 EAP/sügissemester
MMM5470 Teenusedisain/6 EAP/sügis-kevad
MMM5460 Brändi juhtimine/6 EAP/kevadsemester
Õpiväljund:• orienteerub digitaalse turunduse terminoloogias;
• tunneb digitaalse turunduse meetmestikku ning kaasaegseid infokommunikatsiooni tehnoloogilisi võimalusi rakendamaks neid turunduses ja müügis;
• valdab digitaalse turundustegevuse korraldamiseks vajalikke oskusi;
• mõistab suurandmete rolli ja võimalusi kaasaegses turundustegevuses;
• läheneb teaduslikult uurimis- ja probleemilahendamisprojektidele;
• analüüsib uuringuandmeid kvantitatiivselt (sh andmekaeve);
• kasutab kvalitaiivse analüüsi meetodeid, visualiseerib ja interpreteerib tulemusi;
• tunneb elamusturunduse teoreetilisi aluseid, oskab disainida elamustooteid ja –teenuseid;
• orienteerub uutes turundusparadigmades;
• oskab rakendada peamisi teenusedisaini tööriistu kliendisegmendi määramiseks ja nende vajaduste kaardistamiseks;
• teab brändi juhtimise mudeleid ning oskab mõõta brändi tuntust läbi erinevate näitajate;
• valdab brändi uuringute meetodeid;
• oskab luua brändi praktikas ning mõõta ja määrata brändi positsiooni;
• teeb järeldusi ja parandusettepanekuid brändi positsiooni mõõtmistulemuste põhjal;
• oskab hinnata brändi selle näitajate põhjal.
Hindamiskriteeriumid:Õppeainete sooritamine.
Kommentaar:Mikrokraadikavale võetakse vastu 10 osalejat. Kandideerimistingimused: bakalaureusekraad või sellele vastav kvalifikatsioon
Õppekeel:eesti keel
Maht:auditoorne õppetöö: 256 akadeemilist tundi
iseseisev/muu õppetöö: 368 akadeemilist tundi
Koolituse läbimist tõendav dokument:TalTech tunnistus
Lektor:Teet Torim (MMM5390); Iivi Riivits-Arkonsuo (MMM5420) - Ärikorralduse instituut; Anu Leppiman (MMM5470) - Ärikorralduse instituut; Donia Waseem (MMM5460)
Kontakt:Avatud õppe keskus, 620 3600, avatudope@taltech.ee; kavajuht Katrin Arvola
Müügihind:1512 EUR / osaleja
Märkused hinna kohta:Tasu maksmine toimub mikrokraadikava kogumaksumuse alusel semestripõhiselt ning arvutatakse vastavalt valitud õppeaine ainepunktide mahule ja ülikoolis kehtestatud tasumääradele.
Registreerumise tähtaeg:12.08.2022
Koht:Akadeemia tee 3, Tallinn

Esita avaldus