Toimumisaeg: | 16.12.2021 | ||||||||||||||
Eesmärk: | Avada avaliku suhtlemise (õpetamine, esinemine, esitlemine) vaatenurka õpetajatele ja õppejõududele, tuginedes ennekõike õppimise toetamise printsiipidele. See vaatenurk võimaldab vabaneda segavatest stereotüüpidest ja kujundada oma lähenemine vastavalt oma tugevustele ja isiklikule maailmapildile. Anda osalejatele mõned olulised tööriistad, mille abil avaliku suhtlemise olukordi mõtestada. | ||||||||||||||
Sihtgrupp: | Kõrgkoolide, kutsekoolide ja üldhariduskoolide ettevõtluse õppejõud/õpetajad. | ||||||||||||||
Teemad: | Koolituspäev sisaldab arutelusid, analoogiaid ja näiteid, millest loodetavasti paljud tulevad osalejate poolt. Akadeemilist loengut ja pikka slaidide jada ei tule, küll aga püütakse pakkuda erinevat, mõnikord vastuolulist, perspektiivi sellele, mis on eduka avaliku suhtlemise põhialus. Tõmmatakse tugev paralleel avaliku esinemise ja õppimise toetamise vahel ja väidetakse, et avalik esinemine ei ole esinemiskunst, mis pigem enamasti segab oluliste eesmärkide saavutamist. Mõtiskletakse korraga kahel tasandi. Iseenda oskuste tasandil saab iga osaleja ideid ja tööriistu, kuidas õpetada, esineda ja arutleda tulemuslikumalt. Aga kohe arutatakse ka seda, mis moel ja kuidas saab aidata nende mõtetega meie õpilasi. | ||||||||||||||
Õpiväljund: | Koolituse läbinu: - näeb võimalust mõtestada avaliku suhtlemise erinevaid olukordi (õppetöö, esitlus, esinemine jne) ennekõike kui katseid aidata teisel osapoolel mõista midagi uut või näha uut perspektiivi, mitte kui audiovisuaalse produkti loomist või manipulatsiooni; - suudab avalikku suhtlemist ette valmistades keskenduda olulistele aspektidele (teise poole vajadused, dialoogi loomine) ja ei kuluta ülemäära aega välisele ja formaalsele; - on võimeline mõtestama teise poole mistahes reaktsioone kui positiivset nähtust dialoogis ja mitte nende pärast muretsema; - teab erinevaid tööriistu, mille abil olukordi tõlgendada, nendeks valmistuda ja hiljem analüüsida toimunut; - konstrueerib ise lähenemisi, kuidas koolitusel arutletud ideid anda edasi oma õpilastele. | ||||||||||||||
Hindamiskriteeriumid: | Arvestuse saamiseks on vaja osaleda aktiivselt koolitusel tehtavate ülesannete täitmisel. | ||||||||||||||
Õppekeel: | eesti keel | ||||||||||||||
Maht: | auditoorne õppetöö: 8 akadeemilist tundi | ||||||||||||||
Koolituse läbimist tõendav dokument: | TalTech tunnistus | ||||||||||||||
Lektor: | Toomas Roolaid | ||||||||||||||
Kontakt: | Katrin Arvola, katrin.arvola@taltech.ee | ||||||||||||||
Märkused hinna kohta: | Ettevõtlusõppe programmi koolituse läbiviimist toetatakse Sotsiaalfondist. Koolitus on sihtrühma kuuluvale isikule tasuta. | ||||||||||||||
Registreerumise tähtaeg: | 16.12.2021 | ||||||||||||||
Ajakava: |
|