Liitreaalsuse rakenduste loomine

Esita tellimus

Toimumisaeg:17. - 18.11.2021
Eesmärk:Anda oskused liitreaalsuse rakenduste loomiseks mängumootor Unreal Engine baasil.
Sihtgrupp:Kõik huvilised. Kasutatakse visuaalset programmeerimiskeelt, eelnev programmeerimiskogemus pole vajalik.
Teemad:1. AR rakenduste arendusvõimaluste baasteadmised mängumootor Unreal Engine baasil.
2. Visuaalne programmeerimine (Blueprints) ja interaktiivsed AR lahendused.
3. Interaktiivse AR keskkonna optimeerimine.
4. AR-is vaadeldava interaktiivse 3D keskkonna eksport.

Õpiväljund:Kursuse läbinu:
· omab baasteadmisi AR rakenduste arendusvõimalustest Unreal Engine mängumootori baasil;
· valdab visuaalse programmeerimiskeele Blueprints aluseid ja oskab luua projektidele interaktiivseid elemente;
· loob kursuse lõpuks AR seadmega vaadeldava optimeeritud interaktiivse 3D kihistuse.



Peamoodul:Virtuaal- ja liitreaalsuse rakendused
Õppevaldkond:Informatsiooni- ja kommunikatsioonitehnoloogiad
Õppekeel:eesti keel
Maht:auditoorne õppetöö: 12 akadeemilist tundi
Koolituse läbimist tõendav dokument:Tõend
Lektor:Artur Staškevitš
Kontakt:Andres Ääremaa, xr@taltech.ee
Müügihind:221.31 EUR + KM / osaleja
Registreerumise tähtaeg:12.11.2021
Ajakava:
Mektory, Raja tn 15 (vaata asukohta kaardilt)
17.11.2021
09:30 - 17:00Interaktiivse AR keskkonna optimeerimine. AR-is vaadeldava interaktiivse 3D keskkonna eksport.
Ruum: Mektory arvutiklass 209
Lektor: Artur Staškevitš
18.11.2021
09:30 - 17:00AR rakenduste arendusvõimaluste baasteadmised mängumootor Unreal Engine baasil. Visuaalne programmeerimine (Blueprints) ja interaktiivsed AR lahendused.
Ruum: Mektory arvutiklass 209
Lektor: Artur Staškevitš

Esita tellimus