Toimumisaeg: | 17. - 18.11.2021 | ||||||||||
Eesmärk: | Anda oskused liitreaalsuse rakenduste loomiseks mängumootor Unreal Engine baasil. | ||||||||||
Sihtgrupp: | Kõik huvilised. Kasutatakse visuaalset programmeerimiskeelt, eelnev programmeerimiskogemus pole vajalik. | ||||||||||
Teemad: | 1. AR rakenduste arendusvõimaluste baasteadmised mängumootor Unreal Engine baasil. 2. Visuaalne programmeerimine (Blueprints) ja interaktiivsed AR lahendused. 3. Interaktiivse AR keskkonna optimeerimine. 4. AR-is vaadeldava interaktiivse 3D keskkonna eksport. | ||||||||||
Õpiväljund: | Kursuse läbinu: · omab baasteadmisi AR rakenduste arendusvõimalustest Unreal Engine mängumootori baasil; · valdab visuaalse programmeerimiskeele Blueprints aluseid ja oskab luua projektidele interaktiivseid elemente; · loob kursuse lõpuks AR seadmega vaadeldava optimeeritud interaktiivse 3D kihistuse. | ||||||||||
Peamoodul: | Virtuaal- ja liitreaalsuse rakendused | ||||||||||
Õppevaldkond: | Informatsiooni- ja kommunikatsioonitehnoloogiad | ||||||||||
Õppekeel: | eesti keel | ||||||||||
Maht: | auditoorne õppetöö: 12 akadeemilist tundi | ||||||||||
Koolituse läbimist tõendav dokument: | Tõend | ||||||||||
Lektor: | Artur Staškevitš | ||||||||||
Kontakt: | Andres Ääremaa, xr@taltech.ee | ||||||||||
Müügihind: | 221.31 EUR + KM / osaleja | ||||||||||
Registreerumise tähtaeg: | 12.11.2021 | ||||||||||
Ajakava: |
|