Videomänguarenduse suvelaager

Esita tellimus

Toimumisaeg:07. - 11.08.2023
Eesmärk:Alusteadmiste omandamine videomängude arendusest - läbi disaini, kunsti ja helikunsti mänguprototüüpide loomine
Sihtgrupp:8. - 11. klasside õpilased
Teemad:*Sissejuhatus mängude arendusse: mängudisaini printsiibid, programmeerimise põhikontseptsioon, mängumootorid;
*Ülevaade Unreal mängumootorist, liides, mängukomponendid ning blueprint visuaalne skriptimine.
*Ülevaade mängude mehhaanikatest: tegelaste liikumine, suhtlemine objektidega ning võitlussüsteemid.
*Sissejuhatus level disaini: maastiku loomine, valgustus ja heliefektid.
*Sissejuhatus mängukunsti: 2D ja 3D graafika, tekstuuride ning materjalide loomine.
*Ülevaade animatsioonitehnikatest, sh liikumise jäädvustamine.
*Sissejuhatus helidisaini, sealhulgas heliefektide ja muusika loomisse.
*Mängu testimise ja kvaliteedi tagamise tehnikad.
Õpiväljund:Kursuse lõpetanu oskab kasutada Unreal mängumootorit algtasemel
Õppevaldkond:Informatsiooni- ja kommunikatsioonitehnoloogiad
Õppekeel:eesti keel, inglise keel
Maht:auditoorne õppetöö: 32 akadeemilist tundi
Koolituse läbimist tõendav dokument:TalTech tunnistus
Lektor:Full Cycle Game Academy instructors
Kontakt:Kädi Kallau, 56471247, kadi.kallau@taltech.ee
Müügihind:150 EUR / osaleja
Registreerumise tähtaeg:03.08.2023
Ajakava:
Full Cycle Game Academy classroom, Malmö 23-41
07.08.2023
09:00 - 11:00Introduction, icebreaker activities and overview of the game development basis
11:00 - 11:15Break
11:15 - 12:45Overview of Unreal Engine, including its interface, game components, and blueprint visual scripting
12:45 - 14:00Lunch break
14:00 - 16:00Hands-on practice: Setting up Unreal Engine and getting to know the engine
16:30 - 00:00Board Game night
08.08.2023
09:00 - 11:00Overview of game mechanics, including character movement, interaction with objects, and combat systems
11:00 - 12:00Trip to the Gamecan office
12:00 - 13:00Introduction to level design, including terrain creation, lighting, and sound effects
13:00 - 14:00Lunch break
14:00 - 16:00Hands-on practice: Creating a simple game prototype in Unreal Engine
16:30 - 00:00Dance class at Black and Brownie
09.08.2023
09:00 - 11:00Introduction to game art, including creating 2D and 3D graphics, textures, and materials
11:00 - 11:15Break
11:15 - 12:45Overview of animation techniques, including keyframe animation and motion capture
12:45 - 14:00Lunch break
14:00 - 16:00Hands-on practice: Creating game art and animation using Unreal Engine
16:30 - 00:00Gaming Night at the classroom (free-to-play games)
10.08.2023
10:00 - 11:00Introduction to game sound design, including sound effects and music
11:00 - 11:15Break
11:15 - 12:45Hands-on practice: Continue with the game prototype
13:00 - 14:00Lunch break
14:00 - 16:00Showcase of projects created during the camp, feedback session and final words
11.08.2023
00:00 - 00:00Beach Day!

Esita tellimus