Virtuaalreaalsuse aplikatsioonide loomine

Esita tellimus

Toimumisaeg:22.09. - 17.11.2021
Eesmärk:Kursusel anname õpilastele praktilised oskused lihtsamate virtuaalreaalsuse aplikatsioonide loomiseks.
Sihtgrupp:Kõik huvilised alates 15. eluaastast.
Teemad:1. VR toimimispõhimõtete tutvustus. Seadmete kasutamine, ajalugu. Näiteid aplikatsioonidest ja kasutusvaldkondadest. Oma tulevase VR aplikatsiooni kontseptsiooni visandamine.
2. 3D modelleerimine VR keskkonnas Gravity Sketch tarkvara abil. 3D mudelite eksportimine ja importimine.
3. 3D mudelite loomine arvutipõhise rakendusega Blender.
4. Unreal Engine mängumootori alused. Visualiseerimise põhitõed, materjalide seadistamine ja keskkonna ülesehitamine.
5. Aplikatsiooni loomine Unreal Engine mängumootoris. Objektide animeerimine.
6. Aplikatsiooni loomine Unreal Engine mängumootoris. Interaktsioonide lisamine objektidele.
7. Aplikatsiooni loomine Unreal Engine mängumootoris. Projekti viimistlemine
8. Projektide ülevaatus VR seadmetes ja kursuse lõpetamine.
Õpiväljund:Kursuse käigus õpitakse kasutama virtuaalreaalsuse seadmeid ja looma erinevate vahendite abil 3D mudeleid. Omandatakse baasteadmised virtuaalreaalsuse keskkondade loomiseks ja visualiseerimiseks mängumootorites. Õpitakse tundma visuaalse programmeerimiskeele Blueprints aluseid ja kursuse lõpuks luuakse oma interaktiivsete elementidega VR prillides vaadeldav virtuaalreaalsuse aplikatsioon.

Õppevaldkond:Informatsiooni- ja kommunikatsioonitehnoloogiad
Õppekeel:eesti keel
Maht:auditoorne õppetöö: 16 akadeemilist tundi
iseseisev/muu õppetöö: 2 akadeemilist tundi
Koolituse läbimist tõendav dokument:Tõend
Lektor:Artur Staškevitš, Andres Ääremaa
Kontakt:Andres Ääremaa, +372 5886 1171, xr@taltech.ee
Müügihind:60 EUR / osaleja
Märkused hinna kohta:Tasumine võimalik osade kaupa.
Registreerumise tähtaeg:21.09.2021
Ajakava:
TalTech Mektory, Raja 15, Tallinn (vaata asukohta kaardilt)
23.09.2021
16:00 - 17:30VR toimimispõhimõtete tutvustus. Seadmete kasutamine, ajalugu. Näiteid aplikatsioonidest ja kasutusvaldkondadest. Oma tulevase VR rakenduse kontseptsiooni visandamine.
Ruum: Mektory XR-keskus, Mektory arvutiklass 209
Lektor: Artur Staškevitš, Andres Ääremaa
30.09.2021
17:00 - 18:303D modelleerimine VR keskkonnas Gravity Sketch tarkvara abil. 3D mudelite eksportimine ja importimine.
Ruum: Mektory XR-keskus, Mektory arvutiklass 209
Lektor: Artur Staškevitš, Andres Ääremaa
07.10.2021
16:00 - 17:303D mudelite loomine arvutipõhise rakendusega Blender.
Ruum: Mektory arvutiklass 209
Lektor: Artur Staškevitš, Andres Ääremaa
14.10.2021
16:00 - 17:30Unreal Engine mängumootori alused. Visualiseerimise põhitõed, materjalide seadistamine ja keskkonna ülesehitamine.
Ruum: Mektory arvutiklass 209
Lektor: Artur Staškevitš, Andres Ääremaa
21.10.2021
16:00 - 17:30Rakenduse loomine Unreal Engine mängumootoris. Objektide animeerimine.
Ruum: Mektory arvutiklass 209
Lektor: Artur Staškevitš, Andres Ääremaa
04.11.2021
16:00 - 17:30Rakenduse loomine Unreal Engine mängumootoris. Interaktsioonide lisamine objektidele.
Ruum: Mektory arvutiklass 209
Lektor: Artur Staškevitš, Andres Ääremaa
11.11.2021
17:00 - 18:30Rakenduse loomine Unreal Engine mängumootoris. Projekti viimistlemine.
Ruum: Mektory arvutiklass 209
Lektor: Artur Staškevitš, Andres Ääremaa
18.11.2021
16:00 - 17:30Projektide ülevaatus VR seadmetes ja kursuse lõpetamine.
Ruum: Mektory XR-keksus, Mektory arvutiklass 209
Lektor: Artur Staškevitš, Andres Ääremaa

Esita tellimus