Date: | 22.03. - 19.04.2024 |
Aim of the course: | Siduda omavahel füüsika, keemia, bioloogia ja geograafia õpet läbi erinevate praktiliste teemade, mis annavad võimaluse paremini mõista nende distsipliinide olemust ja positsiooni loodusteaduslikus maailmas tervikuna. |
Target group: | Kõik, kes töötavad või soovivad tulevikus töötada loodusainete õpetajana. |
Topics: | Ühisosade leidmine loodusteaduste õpetamisel. Kuidas aidata kooliõpilastel mõista ümbritseva maailma terviklikkust ning õpetada looma seoseid erinevate valdkondade vahel. Praktilised ülesanded koolis rakendamiseks. |
Study results: | Õppur oskab siduda omavahel füüsika, keemia, bioloogia ja geograafia õpet läbi erinevate praktiliste teemade, mis annavad võimaluse paremini mõista nende distsipliinide olemust ja positsiooni loodusteaduslikus maailmas tervikuna. |
Assessment criteria: | Kontakttundides aktiivne osalemine ning osavõtt 75% mahust, kõikide koduste, iseseisvate ja meeskonnatöö ülesannete lahendamine. |
Learning outcomes: | Education |
Course language: | in Estonian |
Volume: | lectures: 36 academic hours independent studies: 36 academic hours
|
Credit points (ECTS): | 2.0 |
Graduation document: | TalTech certificate |
Contact: | Katrin Kruut, 3363933, katrin.kruut@taltech.ee; Mare Roosileht, mare.roosileht@taltech.ee |
Registration start: | 30.01.2024 00:00 |
Registration deadline: | 27.03.2024 |
Timetable: | TalTech Virumaa kolledž, Järveküla tee 75, Kohtla-Järve | 22.03.2024 | 10:00 - 15:00 | VESI ja ÕHK (bioloogia, keemia, geograafia)
| 23.03.2024 | 10:00 - 15:00 | VESI ja ÕHK (bioloogia, geograafia, füüsika)
| 12.04.2024 | 10:00 - 15:00 | PINNAS, MULD (bioloogia, keemia, geograafia)
| 13.04.2024 | 10:00 - 15:00 | MINU KODU(KOOLI) ÜMBRUSE KESKKOND (bioloogia, keemia, geograafia, füüsika)
| 18.04.2024 | 10:00 - 15:00 | SÄÄSTLIK KESKKONNA KASUTUS (keemia, füüsika, bioloogia)
| 19.04.2024 | 10:00 - 15:00 | MATEMAATIKA LOODUSTEADUSTES - FUNKTSIOON: fotosüntees, reaktsiooni kiirus, Ohmi seadus, vee vooluhulk (bioloogia, keemia, geograafia, füüsika)
|
|