| Toimumisaeg: | 22.02.  - 22.03.2025 | 
| Eesmärk: | Anda teadmised erinevate juhtimisarvestuse instrumentide võimalustest toetada ettevõtte juhtimist läbi kvaliteetse arvestusinformatsiooni edastamise. Anda oskused neid teadmisi praktikas juurutada ja kasutada. 
 | 
| Sihtgrupp: | Raamatupidajad, ettevõtte juhid, analüütikud, finantsistid | 
| Eeldused: | Arvestuse alused, raamatupidamisarvestus | 
| Teemad: | Täienduskoolituse kursuse "Raamatupidaja-finantsist" õppemoodul. Juhtimisarvestuse olemus ja eesmärgid. Kulude liigitamine ja käitumine. Kulu-maht-kasum analüüs. Otsuste langetamine. Eelarvestamine. Vastutuskeskused ja tulemuslikkuse juhtimise alused. Toodete/ teenuste hinnastamine. Juhtimisarvestussüsteemide loomise alused. 
 | 
| Õpiväljund: | Õppur oskab arvutada sihtkasumit; ette valmistada erinevaid otsustussituatsioone kvantitatiivsetel alustel; koostada ettevõtte eelarveid; jaotada ettevõtte üksusi vastutusest tulenevalt; hinnata ettevõtte tegevusedukust erinevate finantsedukuskriteeriumite abil, hinnastada tooteid/teenuseid. 
 | 
| Hindamiskriteeriumid: | Teadmiste kontrolli läbimine vähemalt 51% ulatuses. | 
| Peamoodul: | Raamatupidaja-finantsist | 
| Õppevaldkond: | Ärindus, haldus ja õigus | 
| Õppekeel: | eesti keel | 
| Maht: | auditoorne õppetöö: 28 akadeemilist tundi iseseisev/muu õppetöö: 56 akadeemilist tundi
 
 | 
| EAP: | 3.0 | 
| Koolituse läbimist tõendav dokument: | TalTech tunnistus | 
| Lektor: | Tarmo Kadak | 
| Kontakt: | Mare Orav, 6204006, mare.orav@taltech.ee | 
| Müügihind: | 300 EUR / osaleja | 
| Märkused hinna kohta: | Õppemaksu saab tasuda kahes osas. TalTechi töötajatele, vilistlastele ja üliõpilastele hinnasoodustus 10%. | 
| Ajakava: | | Tallinna Tehnikaülikool, Akadeemia tee 3, osaliselt veebis |  | 22.02.2025 |  | 13:00 - 16:00 | Juhtimisarvestus 
 |  | 07.03.2025 |  | 17:30 - 21:00 | Juhtimisarvestus 
 |  | 08.03.2025 |  | 09:30 - 16:00 | Juhtimisarvestus 
 |  | 21.03.2025 |  | 17:30 - 21:00 | Juhtimisarvestus 
 |  | 22.03.2025 |  | 09:30 - 16:00 | Juhtimisarvestus 
 | 
 |