| Toimumisaeg: | 20.10.2021 | ||||||
| Eesmärk: | Anda oskused 3D mudelite ja virtuaalsete ruumide visualiseerimiseks nende hilisemaks kasutamiseks virtuaalreaalsuse rakenduste loomisel. | ||||||
| Sihtgrupp: | Kõik huvilised. | ||||||
| Teemad: | 1. Baasteadmised mängumootor Unreal Engine kasutamisest VR rakenduste loomisel. 2. Fotorealistlike materjalide ja korrektse valgustuse ning atmosfääriga 3D keskkondade ülesehitamine. 3. VR-prillidega vaadeldavate 3D keskkondade ülesehitamine. | ||||||
| Õpiväljund: | Kursuse läbinu: · omab baasteadmisi Unreal Engine mängumootori võimalustest; · omab ülevaadet VR-keskkonna visualiseerimise spetsiifikast; · oskab ehitada fotorealistlikke materjale ja varje; · omab baasteadmist valgustest ja atmosfäärist mängumootoris; · ehitab mooduli lõpuks VR seadmetega vaadeldava lihtsama fotorealistliku keskkonna. | ||||||
| Peamoodul: | Virtuaal- ja liitreaalsuse rakendused | ||||||
| Õppevaldkond: | Informatsiooni- ja kommunikatsioonitehnoloogiad | ||||||
| Õppekeel: | eesti keel | ||||||
| Maht: | auditoorne õppetöö: 8 akadeemilist tundi | ||||||
| Koolituse läbimist tõendav dokument: | Tõend | ||||||
| Lektor: | Artur Staškevitš, Andres Ääremaa | ||||||
| Kontakt: | Andres Ääremaa, xr@taltech.ee | ||||||
| Müügihind: | 145.16 EUR + KM / osaleja | ||||||
| Registreerumise tähtaeg: | 15.10.2021 | ||||||
| Ajakava: |
| ||||||