Visualiseerimine mängumootorites

Esita tellimus

Toimumisaeg:20.10.2021
Eesmärk:Anda oskused 3D mudelite ja virtuaalsete ruumide visualiseerimiseks nende hilisemaks kasutamiseks virtuaalreaalsuse rakenduste loomisel.
Sihtgrupp:Kõik huvilised.
Teemad:1. Baasteadmised mängumootor Unreal Engine kasutamisest VR rakenduste loomisel.
2. Fotorealistlike materjalide ja korrektse valgustuse ning atmosfääriga 3D keskkondade ülesehitamine.
3. VR-prillidega vaadeldavate 3D keskkondade ülesehitamine.
Õpiväljund:Kursuse läbinu:
· omab baasteadmisi Unreal Engine mängumootori võimalustest;
· omab ülevaadet VR-keskkonna visualiseerimise spetsiifikast;
· oskab ehitada fotorealistlikke materjale ja varje;
· omab baasteadmist valgustest ja atmosfäärist mängumootoris;
· ehitab mooduli lõpuks VR seadmetega vaadeldava lihtsama fotorealistliku keskkonna.


Peamoodul:Virtuaal- ja liitreaalsuse rakendused
Õppevaldkond:Informatsiooni- ja kommunikatsioonitehnoloogiad
Õppekeel:eesti keel
Maht:auditoorne õppetöö: 8 akadeemilist tundi
Koolituse läbimist tõendav dokument:Tõend
Lektor:Artur Staškevitš, Andres Ääremaa
Kontakt:Andres Ääremaa, xr@taltech.ee
Müügihind:147.54 EUR + KM / osaleja
Registreerumise tähtaeg:15.10.2021
Ajakava:
Mektory, Raja tn 15 (vaata asukohta kaardilt)
20.10.2021
09:30 - 17:00Mängumootorite kasutamise põhialused, fotorealistlike keskkondade ülesehitamine.
Ruum: Mektory arvutiklass 209
Lektor: Artur Staškevitš, Andres Ääremaa

Esita tellimus