Virtuaalreaalsete rakenduste loomine

Esita tellimus

Toimumisaeg:03. - 04.11.2021
Eesmärk:Anda oskused virtuaalreaalsuse rakenduste loomiseks mängumootor Unreal Engine baasil.
Sihtgrupp:Kõik huvilised. Kasutatakse visuaalset programmeerimiskeelt, eelnev programmeerimiskogemus pole vajalik.
Teemad:1. VR rakenduste arendusvõimaluste baasteadmised mängumootor Unreal Engine baasil.
2. Visuaalne programmeerimine (Blueprints) ja interaktiivsed VR lahendused.
3. Interaktiivse 3D keskkonna optimeerimine.
4. VR-vaadeldava interaktiivse 3D keskkonna eksport.

Õpiväljund:Kursuse läbinu:
· omab baasteadmisi VR rakenduste arendusvõimalustest Unreal Engine mängumootori baasil;
· valdab visuaalse programmeerimiskeele Blueprints aluseid ja oskab luua projektidele interaktiivseid elemente;
· loob kursuse lõpuks VR prillides vaadeldava optimeeritud interaktiivse 3D keskkonna.



Peamoodul:Virtuaal- ja liitreaalsuse rakendused
Õppevaldkond:Informatsiooni- ja kommunikatsioonitehnoloogiad
Õppekeel:eesti keel
Maht:auditoorne õppetöö: 12 akadeemilist tundi
Koolituse läbimist tõendav dokument:Tõend
Lektor:Artur Staškevitš
Kontakt:Andres Ääremaa, +372 5886 1171, xr@taltech.ee
Müügihind:221.31 EUR + KM / osaleja
Registreerumise tähtaeg:29.10.2021
Ajakava:
Mektory, Raja tn 15 (vaata asukohta kaardilt)
03.11.2021
09:30 - 17:00Interaktiivse 3D keskkonna optimeerimine. VR-vaadeldava interaktiivse 3D keskkonna eksport.
Ruum: Mektory XR arvutiklass 209
Lektor: Artur Staškevitš
04.11.2021
09:30 - 13:00VR rakenduste arendusvõimaluste baasteadmised mängumootor Unreal Engine baasil. Visuaalne programmeerimine (Blueprints) ja interaktiivsed VR lahendused.
Ruum: Mektory arvutiklass 209
Lektor: Artur Staškevitš

Esita tellimus