| Toimumisaeg: | 03. - 04.11.2021 | ||||||||||
| Eesmärk: | Anda oskused virtuaalreaalsuse rakenduste loomiseks mängumootor Unreal Engine baasil. | ||||||||||
| Sihtgrupp: | Kõik huvilised. Kasutatakse visuaalset programmeerimiskeelt, eelnev programmeerimiskogemus pole vajalik. | ||||||||||
| Teemad: | 1. VR rakenduste arendusvõimaluste baasteadmised mängumootor Unreal Engine baasil. 2. Visuaalne programmeerimine (Blueprints) ja interaktiivsed VR lahendused. 3. Interaktiivse 3D keskkonna optimeerimine. 4. VR-vaadeldava interaktiivse 3D keskkonna eksport. | ||||||||||
| Õpiväljund: | Kursuse läbinu: · omab baasteadmisi VR rakenduste arendusvõimalustest Unreal Engine mängumootori baasil; · valdab visuaalse programmeerimiskeele Blueprints aluseid ja oskab luua projektidele interaktiivseid elemente; · loob kursuse lõpuks VR prillides vaadeldava optimeeritud interaktiivse 3D keskkonna. | ||||||||||
| Peamoodul: | Virtuaal- ja liitreaalsuse rakendused | ||||||||||
| Õppevaldkond: | Informatsiooni- ja kommunikatsioonitehnoloogiad | ||||||||||
| Õppekeel: | eesti keel | ||||||||||
| Maht: | auditoorne õppetöö: 12 akadeemilist tundi | ||||||||||
| Koolituse läbimist tõendav dokument: | Tõend | ||||||||||
| Lektor: | Artur Staškevitš | ||||||||||
| Kontakt: | Andres Ääremaa, +372 5886 1171, xr@taltech.ee | ||||||||||
| Müügihind: | 217.74 EUR + KM / osaleja | ||||||||||
| Registreerumise tähtaeg: | 29.10.2021 | ||||||||||
| Ajakava: |
| ||||||||||